Liidu juhi Sirje Potisepa hinnangul tähistab Eesti päritolu tarbijale üldjoontes toote usaldusväärsust, tervislikkust ja kvaliteetsust. Möödunud aastal avaldatud EMORi tarbijauuringus selgus, et koguni ligi 80% tarbijatest usaldab kõiki tooteid, mis on valmistatud Eestis, teatas liit.

„Rahvuslipu märki kandvate toodete puhul saab tarbija kindel olla, et see on valmistatud Eesti toiduainetööstuse ettevõttes eestimaalaste poolt eestimaalaste maitse-eelistusi ja traditsioone silmas pidades,” ütles Potisepp.

Tänavuse kampaania raames leiab Eesti tarbija poelettidelt enam kui 10 000 lipumärgiga toodet.

“Kodumaise toote eelistamine on oluline eelkõige kahel põhjusel: ühest küljest tagavad just kodumaiseid tööstused märkimisväärse hulga töökohtade püsimise ja juurdekasvu ning maksude laekumise, teisalt loob eestimaisus meie tarbijatele ka kindlustunnet toote heas kvaliteedis,” rõhutas Potisepp.

Lipukampaanias osalevad kõik ETK kauplused, Prismad, Selverid, Tallinna ja Tartu Kaubamaja toiduosakonnad, Rimid ja Säästumarketid, Comarketid, Stockmann ja Statoilid.