Eestis kasvas rahalise turuosa neli protsenti ning on nüüd kokku 43 protsenti. Lätis kasvas rahalise turuosa kaks protsenti, olles nüüd kokku 15 protsenti. Leedus oli rahalise turuosa kasv kolm protsenti, moodustades nüüd kokku 16 protsenti, teatas Premia Foods börsiteates.

Premia kaubamärgile Eriti Rammus kuulub Eestis ligikaudu 17protsendiline rahaline turuosa.

Sealjuures on kevadel turule toodud ploomimaitseline Eriti Rammus Eesti turu populaarsuselt teine jäätis 3,3protsendilise rahalise turuosaga, jäädes alla vaid 5protsendilist rahalist turuosa omavale vanillimaitselisele Eriti Rammusale.

Leedus on riigi populaarseim jäätisebränd vastavasisulise auhinnaga pärjatud Premia Klasika, mille rahaline turuosa on seal 12 protsenti.

Lätis on samal kaubamärgil rahaliseks turuosaks kuus protsenti ning tegu on Läti turu populaarsuselt kuuenda kaubamärgiga.