Esimese poolaastaga sai ettevõte 0,9 miljonit eurot kahjumit.

Premia Foodsi teise kvartali konsolideeritud käive oli 27,6 miljonit eurot, kasvades aastaga 6,3 miljoni euro ehk 30 protsendi võrra, teatas ettevõte börsile. Poolaasta müügitulu ulatus 44,2 miljoni euroni, kerkides aastases võrdluses 21,8 protsenti, vahendas BNS.

Teise kvartali EBITDA äritegevusest ehk enne kalavarude ümberhindlust oli 2,7 miljonit eurot, kasvades aastaga 0,9 miljoni euro ehk 53 protsendi võrra. Poolaasta EBITDA äritegevusest oli 2,1 miljonit eurot, olles samal tasemel 2010. aastaga.

Premia Foodsi brutorentaablus oli teises kvartalis 29,5 protsenti, kasvades aastaga 3,7 protsendipunkti võrra. Ettevõtte sõnul oli brutorentaabluse kasvu peamiseks mootoriks jäätise- ja kalasegmendi väga head tulemused.

Jäätisesegment kasvas teises kvartalis kolme miljoni euro ehk 33 protsendi võrra, jäätisesegmendi poolaasta käibekasv oli 5,2 miljoni euro ehk 47 protsenti. Jäätisesegment oli Premiale ka suurim kasumiallikas, andes ettevõttele nii teises kvartalis kui ka poolaastatulemusena kokku suurima osa brutokasumist, EBITDA-st ning ärikasumist. Jäätisesegmendi EBITDA oli teises kvartalis kaks miljonit eurot, kasvades aastaga 0,4 miljoni euro ehk 25 protsendi võrra.

Ettevõtte sõnul on kalasegment tugevalt kasvanud, kui käive ulatus teises kvartalis 9,8 miljonit euroni, sealjuures oli kasv võrreldes 2010. aastaga 3,1 miljonit eurot ehk 46 protsenti. Kalasegmendi EBITDA äritegevusest ehk enne kalavarude ümberhindlust oli teises kvartalis 0,9 miljonit eurot, kasvades aastaga 0,7 miljoni euro võrra ehk 5,2 korda.

Premia Foodsi sõnul jätkab külmkaubasegment tugevalt ning stabiilselt. Segmendi käive oli teises kvartalis eelmise aasta sama perioodiga võrreldaval tasemel ehk viie miljoni euro kandis. Esimeses poolaastas oli külmkaubasegmendi käive 10 miljonit eurot, mis oli 0,1 miljoni eurot vähem kui 2010. aasta samal perioodil. Teise kvartali külmkaubasegmendi EBITDA oli 0,1 miljonit eurot, mis on 0,2 miljoni euro võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.

Premia Foodsi tooteportfellis on esimese poolaasta tulemuste põhjal domineerivatel positsioonidel kala- ja jäätisesegmendid vastavalt 39- ja 37-protsendilise osakaaludega, külmkaup annab kogukäibest 22 protsenti.

Premia Foodsi kala- ja kalatoodete segmendi peamiseks sihtturuks on Soome, jäätisesegmendi sihtturgudeks on Baltikum ja Peterburi linn ning Leningradi oblast. Külmkaupa müüb Premia Eestis, Lätis ja Leedus. Premia Foods annab tööd ligi 900 inimesele.