Võrreldes möödunud aasta esimese poolaasta käibe kasvas Premia Grupi tänavune esimese poolaasta käive 50 protsendi võrra.
Eestis asuva Premia Tallinna Külmhoone 2008. aasta esimese poolaasta käive ulatus 211 miljoni kroonini, olles 2007. aastaga võrreldes samal tasemel.

„Premial läheb plaanipäraselt, kuigi käesoleva aasta suve vihmane ja jahe juunikuu ei olnud jäätisemüügiks kõige parem aeg. Juuli seevastu näitab juba paremat ilma ning ka müügimahud on kasvanud,“ kommenteeris Premia Tallinna Külmhoone juhatuse esimees Kuldar Leis.
Mehe sõnul on positiivne see, et kevadel turule toodud uudistooted nagu näiteks Väikese Tomi batoonid ning Jäälille nime all turule toodud koonusjäätised on hästi vastu võetud ning samas on jätkuvalt populaarsed ka Eesti populaarseim impulssjäätiste sari Väike Tom ning retrojäätis Regatt ja loomulikult Premia sari.
„Ka Lätis ja Leedus on uudistooted hästi vastu võetud ning peamiselt Lätist on tulnud ka Premia Grupi käibe hoogne kasv,“ lisas Leis.

„Täna on Premial Eestis turuosa 42 protsenti ning edestame lähimat konkurenti Balbiinot rohkem kui kümne protsendiga,“ tõdes Leis.
Mehe sõnul tuleb Premia Grupi peamine kasv sel aastal aga Baltikumis Lätist, kus on eesmärgiks saavutada Premia kaubamärgi all müüdavate jäätistega aasta lõpuks 18 protsendiline turuosa.


Baltikumi juhtiv jäätisetootja Premia Tallinna Külmhoone grupp kuulub alates 2005.aasta detsembrist Amber Trust II S.C.A.-le ja ettevõtte juhtkonnale.
Premia Tallinna Külmhoone tuntumad jäätisekaubamärgid Eestis on Premia, Väike Tom, Regatt, Põhjatäht, Vau, Jocker ja teised.
Külmutatud toidukaupade turul on ettevõtte juhtivaks kaubamärgiks Maahärra.
Premia Tallinna Külmhoone annab Eestis tööd 250-le inimesele.