Premia Foods AS-i juhatuse esimees Kuldar Leis ütles BNS-ile, et üheksa kuu kokkuvõttes oli Premia mahuline turuosa 33 protsenti.

"Vahe rahalise ja mahulise turuosa vahel on olnud läbivalt 9-10 protsenti rahalise turuosa kasuks," sõnas Leis. "Seega Premia jätkab turuliidrina nii rahalises kui mahulises arvestuses ning turuosa Premia kaotanud ei ole."

Leis lausus, et Balbiino rahaline turuosa on perioodil jaanuarist septembrini ulatunud 22 protsendini, mahuline turuosa jõudis samal ajal 23,3 protsenti. "Balbiino rahaline turuosa on kõikunud 21 protsendi ümber," märkis Leis.

Ta lisas, et turuosade puhul on tark vaadelda just rahalist turuosa, kuna mahuliselt on näiteks kaupluste omatoodete (private label) turuosa kokku 21 protsenti ehk siis ligilähedane Balbiino turuosale. "Samas on private labelite rahaline turuosa, mis näitab osakaalu inimese rahalistest väljaminekutest jäätisele, vaid kümme protsenti ehk kaks korda vähem,"sõnas Leis. "Private labelid saavad küll suure mahulise läbimüügi, kuid rahaliselt on nende osa turul üsna väike."

Esmaspäeval vahendas Balbiino AC Nielsen raportit, mille kohaselt kasvatas aprillist augustini enim oma turuosa Balbiino. Balbiino teatel kasvatas ettevõte hooajaga turuosa kaks protsenti, jõudes 24-protsendilise turuosani.