"Veebruaris kahanes ASi Ekspress Grupp käive eelkõige trükiteenuste segmendi languse tõttu võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 6,8%. Trükiteenuste segmendi 18,2%-line langus oli tingitud mitme suurema ekspordiprojekti edasilükkumisest ja lõppemisest," seisab Ekspress Grupi börsiteates.

Teenuste osas oli käibe langus mõnevõrra madalam ehk 10 protsenti.

"Online-meedia segment kasvatas käivet 9,3% ning perioodiliste väljaannete segment lõpetas vaatamata reklaamituru jätkuvale madalseisule eelmise aastaga samal tasemel. Endiselt aitas sellele kaasa DVD –sarja müük, mis pärast 45-nädalast kestust veebruaris lõpule jõudis," lisatakse börsiteates.

Printall on Ekspress Grupi majandustulemuste seisukohalt äärmiselt tähtis, andes eelmise aasta EBITDA-st (kulumieelsest ärikasumist) 77% ehk 6,05 miljonit eurot, märgib Äripäev.