Kui kevadel Vilniuse Akropolises avatud Maxima XXXX hiigelpoe müügipind on veidi üle 10 000 ruutmeetri, siis Rocca al Mare Prisma peaks kasvama pärast laiendust 12 500 ruutmeetrini. Praegu on müügipinda umbes 2500 ruutmeetri võrra vähem.

Kuid asi pole vaid suuruses. Prisma muutub kaubanduskeskuseks kaubanduskeskuse sees ehk hakkab pakkuma konkurentsi näiteks sealsamas tegutsevatele elektroonikakauplustele.

Laienemine tähendab, et peale seniste kaubakategooriate valiku suurendamise ja uuendamise lisanduvad uued kaubakategooriad, mida näiteks Soome Prisma hüpermarketites pakutakse: alates külmikutest ja pesumasinatest kuni telerite ja muu koduelektroonikani. Muu hulgas kasvavad ehituse ja remondi osakond nagu ka aianduskaupade ala, ühtlasi uuendatakse puu- ja juurviljaosakonda ning leivaosakonda.