Eesti Kaupmeeste Liidu juht Marika Merilai selgitas Äripäevas, et kui üldiselt on keskmine juurdehindlus Eesti peamiselt toiduga kauplevates jaekettides 19 protsenti, siis eri kaubagruppides erineb see märgatavalt.

Säästumarketil on Merilai hinnangul teine strateegia, nimelt on eesmärk marketites ehk nn kauplus-ladudes pakkuda toidu- ja esmatarbekaupu ühtlaselt soodsa hinnaga, kuid kitsamas sortimendis.

Prisma Peremarket eristub Lainase sõnul sellega, et odavad on kõige esmasemad toidukaubad, näiteks piim kilekotis.

A-Selveri juht Ain Taube sõnul on Prisma üritanud kogu aeg hinnaliider olla. "Eks ole näha, kas nad seda on või mitte. Või on see hoopis reklaamitrikk?" küsis Taube, kelle sõnul Selver ei soovi olla hinnaliider, vaid eristuda hea teenindusega.