Ettevõtte tegevdirektori Janne Lihavaineni sõnul on Prisma jätkuva müügikasvu taga Hinnagarantii kampaania ning hindade langetamine, teatas jaekett.

„Kuigi meie kaupluste arv on jäänud samale tasemele oleme oma turuosa jõudsalt kasvatanud,“ sõnas Lihavainen. Tegevdirektor peab müügikasvu põhjuseks Hinnagarantii kampaaniaga jätkamist ja Prisma hinnapoliitikat. Prisma Peremarket rõhutas teates, et on Eesti ainus suur jaekett, kes pole oma tegevuse ajal maksnud dividende Eestist väljapoole, vaid investeerinud varasemate aastate kasumi oma tegevuse arendamisse Eestis.

Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti, Leedu ja Venemaa turgudel. Prisma on üks stabiilsemaid Eesti turul tegutsenud hüpermarketeid, alustades tegevust 2000. aastal. Prisma Peremarket annab Eestis tööd enam kui 1000le inimesele. Ettevõttel on Eestis 7 kauplust ja 1 restoranimaailm.

Eestis tegutsevad SOK tütarettevõtetena AS Prisma Peremarket ja AS Sokotel, mis tegutseb Sokos Hotel Viru kaubamärgi all.

Koos Soome tarbijateühistutega moodustab SOK S-Grupi. Rahvusvahelise S-Grupi tegevusvaldkondadeks on toidukaubandus, bensiini- ja teenindusjaamad, kaubamajad, hotellindus, autode ja autokaupade müük ning aiandus- ja põllumajandustooted. Tuntumatest brändidest kuuluvad S-Grupile Prisma, Sokos Hotel, S-Market, Alepa, Sale, ABC!, Sokos ja Agrimarket.