Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuhi Kadri Lainas viitas SL Õhtulehe poolt korraldatava toidukorvi võrdlusele ning nende endi poolt korraldatavale uuringule, kus võrreldakse iga kaubagruppi turu keskmisega. Säästumarketist eristab neid Lainase sõnutsi tõik, et nad ei tee järeleandmisi teeninduses ega kauba valikus.

Eesti Kaupmeeste Liidu juht Marika Merilai selgitas, et kui üldiselt on keskmine juurdehindlus Eesti kaubanduskettides 19 protsenti, siis erinevates kaubagruppides erineb see märgatavalt. “Küsimus on selles, millega firma soovib eristuda,” märkis Merilai.

Prisma Peremarket eristub Lainase sõnul sellega, et odavad on kõige esmasemad toidukaubad, näiteks piim kilekotis. See tähendab, et nendel kaupadel on väiksem juurdehindlus kui 19 protsenti ja teistel siis sellevõrra suurem. Säästumarketil on Merilai hinnangul teine strateegia, nimelt on eesmärk on pakkuda kõiki kaupu ühtlaselt soodsa hinnaga.

Eesti Kaupmeeste Liidu andmetel jagunes 2007. aastal siinne turg järgmiselt: RIMI Eesti Food (sh Säästumarket) ja ETK turuosad 22-23%, A-Selver 15%, Maxima 10%, Prisma Peremarket 7-8%.