eMarketeri analüüsi järgi tuleb jõuluaegne jaemüük USA-s 1,002 triljonit dollarit, mis on ligikaudu 6% suurune kasv eelmise aastaga võrreldes, tähistades kiireimat kasvu alates 2011. aastast.

Jõuluaegne müük, mis hõlmab vahemikku 1. novembrist 31. detsembrini, saab tuge madalast töötusemäärast, korralikust sissetulekute kasvust ning kõrgemast tarbijate kindlustundest.

Uurimus tuleb välja ajal, kui tavapärased klaasist ja betoonist kaubanduskeskused on USA-s teatud raskustes, kui arvestada hiljutisi Searsi ja Toys ’R’ Us-i pankrotikaitsejuhtumeid ning olukorda, kus mitmeid jaekaupluste ketid on sulgemas sadu poode seoses internetikaubanduse võidukäiguga.

Näiteks teatas üleeile USA sisustus- ja ehituskaupade kett Lowe’s, et sulgeb 51 kehvasid tulemusi näidanud poodi.

Allikas: Äripäev