Jaaksoo ütles neljapäeval ajakirjanikele, et esimese kvartali lõpus edestas Tele2 mobiiltelefoni klientide arvult napilt Radiolinjat ning on pärast seda vahet Radiolinjaga suurendanud. Täpseid numbreid klientide arvu kohta Tele2 börsireeglitele viidates ei avalda.

Kõikide Tele2 tootede tarbijaid on kokku 350.000, kuid neist osa on kattuvad, märkis Jaaksoo.

Viimased ametlikud andmed Tele2 mobiiliklientide kohta pärinevad möödunud aasta novembrist, kui firmal oli 100.000 klienti.

Radiolinjal oli esimese kvartali lõpus 137.000 ja turuliidril EMT-l 341.000 klienti. Tele2 oli siis ametlikult kinnitamata andmeil 138.000 klienti.

Radiolinja Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen ütles BNS-ile, et Tele2 klientide arv ei ole Radiolinjale uudiseks. Tema sõnul on Radiolinja ja Tele2 klientide arv olnud sarnases suurusjärgus paar viimast kvartalit.

Kui Tele2 kliendiarv sisaldab nii kõnekaardi kliente kui ka lepingulisi kliente, siis Radiolinja seni viimane avalikustatud klientide arv — 140.150 klienti esimese poolaasta tulemuste põhjal — sisaldab vaid lepingulisi kliente.

“Radiolinja strateegiline suund on aastast 2001 muutunud. Uue suuna sisuks on varasemast suurem keskendumine olemasolevale kliendile, mitte niivõrd uute klientide turult haaramine agressiivsete võtetega,” märkis Seppänen.

Tele2 mobiilside äriüksus Eestis lõpetab selle aasta kasumiga, ütles Jaaksoo. Tema sõnul on see oodatust parem tulemus, kuna kasumisse jõudmine oli planeeritud hilisemaks ajaks.