Rochefort ütles BNS-ile, et eelmisel aastal olid kolm suvekuud hotelli jaoks väga kiire aeg – hotelli numbritubade täitumus oli üle 80 protsendi. Tema sõnul on selle aasta suvel lootust seda tulemust korrata ja isegi ületada, seda kinnitavad mitmed hotelli partnerid vaba aja veetmisel.

Rochefort lisas, et hotellikülastajate arvu kasvu põhjuseks on kindlasti üldised arengud maailmamajanduses, aga ka jätkuvad jõupingutused Eesti ja Tallinna suurele hulgale sihtrühmadele reklaamimisel.

Tänavu jaanuarist mai alguseni on Radisson Blu Tallinna täitumus võrreldes eelmise aasta sama ajaga suurenenud 16 protsendipunkti. Hotelli peadirektori sõnul on hotelli peamised külastajad Skandinaaviamaadest, Venemaalt ja Saksamaalt, kliente on ka Lõuna-Euroopast, USA-st ja Aasiast.