Suva sukavabrik jõudis etnoteemani kaks aastat tagasi. "Tundub, et esimene projekt - koostöö kunstiakadeemia noorte tekstiilikunstnikega - õnnestus," ütles vabriku omanik Viktor Saarestiku rahulolevalt etnosarja kohta, mille käive on igal aastal kolmandiku võrra suurenenud, kirjutab Äripäev.

Laulupeoks sõlmis Suva laulu- ja tantsupeo sihtasutusega lepingu, mille alusel valmisid "Ühishingamise" sukad-sokid. Saarestik ennustaski eelmise nädala lõpul, et laulupeo aeg kujuneb käibenumbrite poolest etnosarja tipphetkeks. "Kõik, mis tuuakse Hiinast, Türgist jm sisse, on ju võõras," põhjendas Saarestik rahvussarja populaarsust.

Tallinna lennujaama reklaamijuht Indrek Kaing, kes mõtles välja rahvusmustritega tennised, tõestas, et ka Hiinas toodetu võib eestlasele omaseks saada. Esimesed eri kihelkondade mustritega jalavarjud jõudsid Eestisse aprilli lõpul. Müüginumbritest ei tahtnud Kaing veel rääkida. "Meie jaoks on oluline, kuidas meil läheb laulupeo kolme päeva jooksul," lisas ta.

Sama triibulised kui rahvustennised, on ka Elisa laulupeo eel turule tulnud eri kihelkondade mustritega sülearvutid. "Tehnika vallas ei olnud keegi midagi selletaolist varem teinud, mõte tundus innovatiivne ning sobis laulu- ja tantsupeo aastaga väga hästi kokku," ütles Elisa turundusjuht Triine Casdagli.