Credit24 tegevjuht Rain Sepp on sama meelt:

„Toetan igati Kaido Saare väljakäidud mõtteid, et esmajoones tuleks tegeleda eraisikute krediidiregistri ülesseadmisega. Oleme antud teemast sarnaselt BigBankiga rääkinud ka korduvalt ametkondades ja töögruppides ning seda on toetanud ka teised turuosalised. Oma piiritagusele kogemusele tuginedes teame, et sellel on praktikas ka oluline kaal ja tegelik positiivne mõju. Eraklientide laenukohustusi kajastav register võimaldab laenutaotlejal volitada ettevõtet oma andmeid kontrollima ja seeläbi vähendada oluliselt võlaspiraali sattumise ohtu, kuna oluline teave oleks siis turuosalistele kättesaadav ja veel paremini kontrollitav. Samuti seaks see finantsettevõtetele reaalse vastutuse, juhul kui nad kättesaadavat infot piisava tähelepanu ja tõsidusega ei töötle.

Olen ka nõus, et antud telereklaamipiirangute taga on hetkel pigem poliitilised huvid, kuna teema on avalikkusele tähtis ja reklaamikeelu näol on seda kerge nn rahvale maha müüa. Tegelikkuses ei ole antud teemat piisavalt hoolikalt läbimõeldud ega analüüsitud ning mis pigem jätab mulje, et poliitikuid huvitab vaid nö punkti koju toomine, mitte saavutatav tulemus. Reklaamikeeld muudab inimese jaoks selge ja mõistetava info hankimise pigem keerukamaks, mis pigem kahjustab, kui parandab konkurentsi olukorda või uute ja paremate toodete turule toomist."