Rakvere Lihakombinaat kasvatas jõudsalt turuosa

 (1)
Rakvere Lihakombinaat kasvatas jõudsalt turuosa
Viru SinkFoto: Andres Putting

Turu-uuringufirma AC Nielseni andmetel kasvas Rakvere Lihakombinaadi turuosa kõikides peamistes tooterühmades – keeduvorstides, viinerites, hakktoodetes, sardellides, grillvorstides, marineeritud lihades, sinkides ja suitsuvorstides.

Firma teatel kasvas Rakvere turuosa hinnanguliselt kolmandikuni kogu lihatoodete turust, jätkates turuliidrina ning tarbijate poolt eelistatuima lihatoodete tootjana.

AC Nielseni jaeuuringust selgus, et top 5 Eestis enimmüüdud keeduvorsti on kõik Rakvere Lihakombinaadi tooted. Rakvere keeduvorstide turuosa on 46%.

Grillhooaja toodete müügistart on Rakverele samuti edukas olnud. Turu-uuringu andmetel on näiteks ettevõtte toodetud grillvorstide turuosa kasvanud 13 protsendilt eelmisel aastal (periood aprill-mai) 16 protsendile sel aastal.

Rakvere Lihakombinaat on hinnanguliselt 33%-ga turuliider Eesti lihatoodete turul. TNS Emori andmetel moodustab Rakvere kaubamärgi ostjaskond 82% kogu Eesti tarbijatest (uuring: Tarbijate ostukäitumine ja hoiakud, 2010).

Emori ettevõtete mainekuvandi 2010. aasta uuringu põhjal kuulub Rakvere Lihakombinaat jätkuvalt Eesti mainekaimate ettevõtete hulka, olles teisel kohal Swedbanki järel.