Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas verivorstide müük 2,5% võrra, teatas Rakvere Lihakombinaat.

„Kuigi lihatoodete tarbimine näitab aasta lõpus langustrendi, teeb meile eriti head meelt, et tarbijad on Rakvere toodetele truud. Viimaste AC Nielseni turu-uuringu andmete kohaselt hoiab Rakvere kindlat turuliidri positsiooni, omades kokku 31% turuosa. Rakvere eelistamist kinnitab ka fakt, et oma pühadelaua katsid eestlased peamiselt kodumaiste Rakvere verivorstide, pasteetide ja lihadega,“ sõnas Lihakombinaadi juhatuse esimees Anne Mere.

Sel aastal olid jõuluperioodil hitt-toodeteks lisaks uudisverivorstidele ka juba varasemad lemmiktooted – Rakvere verivorst, Pühade verivorst peekoniga ning Rakvere verivorst suitsulihaga.

Talvelihadest eelistasid tarbijad sel hooajal turule toodud küpsetuskarbis lihasid – Sinepine ahjupraad, BBQ seapraad, Sea sisefilee ploomidega ning Ahjuribi. Eelmistest hooaegadest on tarbijate südamed võitnud Vanaema ahjurull, Rakvere jõulupraad ning Pikitud kaelakarbonaad ploomide ja aprikoosidega.

TNT Emori lihaturu uuringu põhjal 79% tarbijatest ostis Rakvere tooteid, neist 40% eelistab igal ostukorral Rakvere Lihakombinaati (Emor, Lihaturu uuring, veebruar 2008).