Verivorstide müük kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7% ning talvelihade müük mullusega võrreldes 40%.
„Kokkuvõttes oleme talvetoodete müügitulemusega rahul, kuigi ootused olid eriti verivorsti osas mõnevõrra suuremad. Talvetoodete müügil on alati suureks abimeheks ilm, mis aga sel aastal alt vedas,“ rääkis Rakvere lihakombinaadi turundusdirektor Anne Mere. „Verivorsti süüakse rohkem krõbeda külma ja lumega, mitte kevadiselt sooja jõuluilmaga. Samas läks väga hästi jõulupraadide müük, millele ilm vähem mõju avaldas. Detsember on üldine priiskamise aeg ja tõenäoliselt lubasid paljud endale kallimat lihakraami.“

„Verivorst püsib jõuluhooajal traditsiooniliselt eestlaste toidulaual. Sel hooajal müüsid kõige enam Rakvere verivorst ning selle aasta uudistoode Krativorstike,“ rääkis Rakvere lihakombinaadi lihatoodete tootejuht Gunnar Obolenski. „Krativorstikese müügiedule aitas kindlasti kaasa ka parima verivorsti tiitel, mis omistati tootele 2006.aastal toidumessi raames toimunud jõulutoodete konkursil.“

Rakvere Lihakombinaadi liha tootejuhi Enn Tobrelutsu sõnul tundub, et jõuluajal on hakatud senisest rohkem ise toitu valmistama ja eelistama küpsetamata praade, kuna ise küpsetades jääb liha mahlasem ning värskem. „Toore prae küpsetamine annab võimaluse muidu kiire elutempo juures aeg maha võtta ning tuua jõululauale soojendatud valmistoote asemel ise küpsetatud liha“. „Küpsetamata jõulupraadide müük kasvas viimases kvartalis mullusega võrreldes 62%. Kõige müüdumad tooted olid Rakvere jõulupraad ning Rakvere seapraad. Uudistoodetest ostutus kõige edukamaks Vanaema ahjurull,“ rääkis Tobreluts.

Rakvere tõi sel hoojala turule 2 uut verivorsti, milleks on Krativorstike ja Ahjuõuna verivorst, ning 4 uut talveliha, milleks on Vanaema ahjurull, Krõbe ahjukael, Talumehe rulaad ja Õuntega täidetud kalkunipraad, teatas ettevõte.