Rakvere Lihakombinaadi mullused reklaamid võitsid märtsi algul toimunud Kuldmuna reklaamivõistlusel hulga auhindu. TV-reklaamid laulva seaga pälvisid toiduainetegrupis Kuldmuna, kirjutab Virumaa Teataja.

“Ühest küljest tahtsime põnevat imagoloogilist lahendust, et tarbija reklaami märkaks, teisalt oli soov siduda kampaania ka konkreetsete toodetega, et sõnum liiga üldiseks ei jääks,” meenutas kombinaadile reklaamid teinud reklaamifirma Kontuur Leo Burnetti projektidirektor Janika Tobi. Sõnumi loomisel lähtuti tarbijauuringust, mis näitas, et liha ja lihatoodete ostul on määravaiks kodumaisus, usaldusväärsus ja värskus.

Rakvere Lihakombinaadi reklaamijuht Kristel Mänd kinnitas Eesti Päevaleht Online`ile, et eelmise aasta kõige suurem ja olulisem ettevõtmine Rakvere reklaamitegevuses oli kindlasti värske liha kampaania, mida rahvasuus tuntakse pigem laulva sea nime all.

"Kampaania käigus töötati välja nüüd juba väga tuntuks saanud Rakvere siga. Kuna siga saavutas kiiresti suure populaarsuse, otsustasime teda kasutada ka Rakvere Lihakombinaadi jõulutervituses ning veebruari keskpaigas oli siga veelkord eesti rahva ees, lubades head uueks hiina kalendri järgi alanud sea aastaks. Seaklippide seeria pälvis konkursil Kuldmuna 2007 toiduainete kategoorias parima telereklaami auhinna," täpsustas Mänd.

"Seareklaam avaldas positiivset mõju ka Rakvere Lihakombinaadi käibele - konkreetselt värske liha kampaania ajal kasvas müük 29% ja heade majandustulemuste kasv jätkus ka jõuluperioodil."