See tähendab, et kiireim ühendus kahe linna vahel katkeb mõneks ajaks, sest katmaraanid suutsid vahemaa ületada 1,5-tunniga ehk pool tundi konkurentidest kiiremini. Sellel kevadel katmaraanid enam ei sõida ning klientidele edastatakse infot kidakeelset.

"Kallid kliendid, hetkel veel on pooleli laeva liinile toomise protsess – kahjuks on see võtnud plaanitust natuke rohkem aega. Me vabandame viivituse pärast! Infot uue hooaja kohta saadame uudiskirjaga ning kajastame kodulehel. Kuni uue hooaja alguseni saavad kõik Linda Line Expressi seeriapileti omanikud kasutada oma piletit Eckerö Line väljumistel, broneerimine läbi Linda Line Expressi kassa," seisab ettevõtte kodulehel. Eckerö Line'i laevad, millele kliendid suunatakse, läbivad vahemaa 45 minutit pikema ajaga.

"Meil toimuvad hetkel läbirääkimised, et tuua liinile suurem katmaraan, kuju mahuks 600 reisijat ning sõidukid," ütles Linda Line juht Enn Rohula. Tema sõnul on eesmärk saada uus alus sõitma tipphooajaks ehk juuni keskpaigast augustini.

Linda Line on pidanud hakkama saama suurte sõitjate nagu Tallink Silja Line, Viking Line ja Eckerö Line kõrval. Vaatamata raskustele on siiani toime tuldud, kuid praegu pole tulevik enam selge. Küsimusele, kas suvest tuleb kindlasti uus katmaraan liinile, vastas Rohula, et milleski ei saa olla kindel, sest lepingut pole allkirjastatud.

Tallinki juhatuse esimees Janek Stalmeister tunnistas, et hetkel sõidus olevate aluste arv on liini jaoks optimaalne. Eckerö Line tegevjuht Taru Keronen nõustus, ent sõnas, et kliendid ootavad kiiremat ühendust. Probleem seisneb selles, kas see ka kasumlik on. "Pilet peaks olema üsna kallis, ei tea, kas klient on nõus seda maksma," ütles ta.