„Meie viimase aja tulemused on olnud kehvad. Numbrid ei valeta,“ nentis McDonald’si tegevjuht Steve Easterbrook. „Ma ei häbene öelda, et meie äri vajab putitamist.“.

Easterbrook rääkis, et ettevõtte juhtimine tuleb üle vaadata, võtta senisest rohkem kuulda klientide soove ja reageerida nende maitse-eelistuste muutustele kiiremini.

„Me oleme praegu ebaefektiivsed ja vastutus on hajutatud. Me peame paremaks saama,“ ütles Easterbrook, lisades et see tähendab paremaid maitseid, kõrge kvaliteediga toitu ja parimat teenindust. Samuti vajab ettevõte tema sõnul rangemat finantsdistsipliini, kiiremat otsuste tegemise protsessi ja vastutuse võtmist.

McDonald'si müük USAs on languses juba kuus kvartalit järjest, keti tulu vähenes eelmisel aastal 15%.

Ettevõte restruktureerib oma äri ja jagab selle nelja segmenti: USA, rahvusvahelised juhtivad turud ehk Austraalia, Kanada, Prantsusmaa, Saksamaa ja Ühendkuningriik, kasvuturud ehk Hiina, Itaalia, Poola, Venemaa, Lõuna-Korea, Hispaania, Šveits ja Holland ning neljanda osa moodustavad kõik ülejäänud turud.

Easterbrook rõhutas, et peamine prioriteet peab olema kvaliteet.