Kokku on Eesti Raudtee teatel käesoleval aastal plaanis remontida 28 km raudteed. Juuni lõpuks valmib kaheksa kilomeetri pikkune lõik Keila-Pääsküla liinil, mis tagab graafikujärgse reisirongiliikluse taastumise sellel lõigul.

Pääsküla ja Keila vahel on rekonstrueeritud ka Saue ja Valingu ülesõidukohad.

Lisaks raudtee kapitaalremondile Pääsküla –Keila–Paldiski ja Keila–Riisipere suunal on käesoleval aastal plaanis remontida Klooga–Kloogarand jaamavahe.

Paralleelselt toimuvad remonditööd ka Keila–Riisipere suunal, kus on plaanis tööd lõpetada septembri lõpuks.

Remonditööde tarvis tehakse kolm korda nädalas orienteeruvalt 12-tunniseid liikluskatkestusi, mille jooksul tuleb kõik plaanitud tööd ära teha.

Ehitustöödeks määratud liikluskatkestuste tõttu ei ole võimalik järgida rongidele määratud sõidugraafikuid.

„Eesti Raudtee teeb kõik endast oleneva, et liikluskatkestused rongiliiklust võimalikult vähe häiriksid. Samas peame lähtuma ehitustööde kiirest ja operatiivsest valmimisest, et olla valmis uute Stadler tüüpi elektrirongide ohutuks ja kvaliteetseks teenindamiseks juulis,“ selgitas AS Eesti Raudtee infrastruktuuridirektor Arvo Smiltinš.

Kokku remonditakse ühe 12-tunnise liikluskatkestuse jooksul umbkaudu 650 meetrit raudteed. Erandiks remonditööde teostamisel on Klooga–Kloogarand jaamavahe, mis suletakse tööde ajaks täielikult. Reisijatevedu toimub seetõttu igapäevaselt bussidega Klooga jaamast ning antud jaamavahe valmib oktoobri lõpuks.

Remontide tulemuseks on madala müra- ja vibratsioonitasemega raudteekonstruktsioon, millel reisirongid võivad sõita 120- ja kaubarongid 80-kilomeetrise tunnikiirusega. See omakorda loob head eeldused reisirongiliikluse tihendamisele ja parendamisele.

Töid tehakse Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi kaasrahastamisel.