Müük erakliendile andis käibest 55%, mida on protsendi võrra vähem kui aasta varem, samal ajal äriklientide müügi osatähtsus kasvas protsendi võrra, kerkides 45 protsendini, teatas Rautakesko.

Erinevate müügivaldkondade lõikes andis 2011. aasta käibest kolmandiku üldehitusmaterjalide müük, mille osatähtsus võrreldes 2010. aastaga kasvas kaks protsenti.

Kaks protsenti kasvas ka aiakaupade müügi osatähtsus, mis 2011. aastal jõudis 10%ni. Võrreldes eelneva majandusaastaga vähenes 2011. aastal nii kodukaupade kui sisustuskaupade müügi osakaal kaks protsenti.

Ettevõtte kahjum vähenes 4,4 miljoni euroni.

Rautakesko juhatuse esimehe Alo Ivaski sõnul oli eelmisel aastal ettevõtte arengus oluliseks verstapostiks Eesti ja Läti ettevõtete juhtimise ühendamine.

"Tsentraalne juhtimisstruktuur on kaasa toonud olulise kulude kokkuhoiu ja viinud müügitulemused kasvule mõlemas riigis. Tänu sünergiale kaupade sisseostul saame pakkuda klientidele parimat valikut soodsate hindadega ja sellest tulenevalt on nii Eestis kui Lätis tugevnenud ka meie turupositsioon. Tänavu püüame olevasolevat turupositsiooni veelgi kindlustada ning kasvatada,“ lisas Ivask.

Ettevõte andis mullu Eestis tööd keskmiselt 430 inimesele, kelle tööjõukulud moodustasid ligi 6 miljonit eurot. Aasta varem oli keskmine töötajate arv 463 ja tööjõukulu 5,6 miljonit eurot.