"airBaltik on Tallinna Lennujaamale suur ja oluline klient, kuid lennufirma majandustulemusi on mul raske kommenteerida," sõnas Loik.

"Me kindlasti oleme huvitatud, et meil Tallinna lennujaamas oleks palju lendajaid, sest seda hajutatum on siis meie riskid, mis võivad tulla kaasa ühe lennufirma probleemidega. Lennufirmad ei ole ju naelutatud lennujaama külge ning ühe suure kliendi probleemid on seda võimendatumad, mida olulisem ta on lennujaamale. Me tahaks, et need lennufirmad, kes meil lendavad oleksid võimalikult tugevad ja neil ei oleks majandusraskusi. airBalticu kohta on kuulda, et neil on tõsised raskusi," rääkis lennujaama juht.

Loik lisas, et ta loodab, et airBalticul läheb hästi, kuid et nad oleksid avalikumad ja et probleemid oleksid lahti räägitud ning et kliendid ei teeks valesid järeldusi.

"Kahtlematult oleme me oma partnerite majandustugevusest huvitatud ja see on selge, et airBalticul on majandusraskusi. Neil on olnud probleeme ka maksedistsipliiniga, kuid oleme alati hakkama saanud. airBaltic on meile väga oluline klient ning alati olme leidnud lahenduse probleemidele, kas maksegraafikute või muu näol," lausus Loik.

Loik mainis, et airBaltic ei ole Tallinna Lennujaamale määrava tähtsusega lendaja. Loigu sõnul moodustab airBaltic 10 protsenti Tallinna Lennujaama mahust.

"Nad on meie mõistes suur lendaja ning klient, kuid mitte nii suur, et nende kadumisega midagi väga jubedat kaasa tuleks. Ma ei taha spekuleerida, teemal, et kas airBaltic võiks oma raskuste tõttu selili kukkuda ja kaduda turult. Loodan, et nad saavad oma probleemidest üle," sõnas Loik.

Loigu sõnul tähendaks aga airBalticu kadumine turult ebameeldivusi neile inimestele kes on harjunud nendega lendama ja pidama Riiat paigaks kust maailma edasi lennata.

"Samas hakkab meie lendamin lähtuma siis uuesti Stockholmi, Helsinki, Kopenhageni, Münheni või Amsterdami lennujaamadest. Midagi pooleli ei jää, elu läheb edasi. airBalticu kadumine oleks halb, konkurents läheb nõrgemaks, kuid suuri ja olulisi probleeme see ei tekitaks," ütles Loik.

Loodame, et airBalticul on jätkusuutlikud plaanid kuidas raskustest välja tulla. kui neil plaane ei ole, siis on meil ju siin arenev Estonian Air, kes tahab võtta selle rolli üle. Lisaks ei ole Riia ju sihtpunkt vaid ikkagi edasilennujaam ning neid on maailmas ka muid," sõnas Loik.