Tänavale või majahoovi pargitud auto klaasipuhasti vahele kinnitatud paberit märgates läbib autoomanikku hirmuvärin.

Lisaks politsei palgalehel olevatele usinatele kviitungi-inimestele on oma sõnumeid sõidukite klaasidele hakanud kinnitama ka tantsuklubid, teksapoed, ilusalongid ja muud ettevõtted.

Reklaamipsühholoogid arvavad enamasti, et traditsioonilist kaupa või teenust reklaamides ei anna tarbija shokeerimine parimaid tulemusi.

Lugejat esmamärkamisel pooloimetuks ehmatavatest autoakna-reklaamidest võiksid loobuda vähemalt need ettevõtjad, kes enda pakutavat konservatiivseks tooteks peavad.

Tugevama närvikavaga inimestele sobiva kraami müüjatel tasuks reklaamikanali kasutamist jätkata, pöörates senisest enam tähelepanu kliendi valikule. On tulutu loota, et sama kaup paelub nii sapika- kui mersumeest.