"Oleme öelnud, et tuleme igal juhul kuni 120 miljoni eurose kuluga toime. Auvere elektrijaama näide ei ole ses mõttes hea, et meie oleme ka öelnud, et "võtmed kätte" projekt maksab kuni 120 miljonit eurot. Aga kindlasti püüame saada võimalikult soodsalt hakkama. Meie eesmärk ei ole tingimata 120 miljonit ära kulutada," rõhutas Padar Ärilehele.

Projekti kogumaksumus hõlmab endas TS Laevade teatel parvlaevade ehitamist, ehitusjärelvalvet, laevade tehastest Eestisse toimetamist ning võimalikke ehituse käigus tehtavaid muudatusi ja täiendusi, kui need on tellijale vajalikud või soodsamad näiteks hilisema odavama ekspluatatsiooni tõttu.

Projekti maksumusse on arvestatud ka piletimüügisüsteemi väljatöötamine ja rakendamine ning muud projekti käivitamisega seotud üldkulud.

Lõplik laevade hind ja projekti maksumus kujuneb välja 1. oktoobriks, kui TS Laevad alustab Virtsu-Kuivastu ja Rohuküla-Heltermaa liinidel opereerimist.

"Eesti Ekspressis toodud laevade hindasid me endiselt ei saa kinnitada ega ümber lükata ega avaldada ka üksikute kulukomponentide maksumusi tuginedes meie, laevatehaste ja teiste partnerite vahelistele lepingutingimustele. Loomulikult teeme kõik selleks, et projekti üldmaksumus jääks 120 miljonist eurost tunduvalt väiksemaks," seisis TS Laevade teates.