Muu hulgas nõudis Riigi Infokommunikatsiooni SA (RIKS) paigaltvõtu abiseadet ja mägipidurit — need on kasutusel vaid Nissani kaubamärki kandvatel sõidukitel. Auto pikkusele, laiusele ja kõrgusele esitas amet 10sentimeetrise täpsusega nõuded. Auto kliirens peab sihtasutuse nõudmisel mahtuma 21 ja 22 sentimeetri vahele. Pakkumise esitas hankele üks firma, Fakto Auto, ja tuli ka võitjaks. Seega liisib RIKS endale kuus Nissan XTRAILi.

Linnamaasturit soovis RIKS juhatuse esimehe Tõnu Naestema sõnul seepärast, et tehnikud kasutavad autot operatiivraadioside tugijaamadesse jõudmiseks, mis asuvad sageli raskesti ligipääsetavates kohtades. Linnamaasturit eelistati maasturile hinna pärast. “Vot see on niimoodi, et me vaatasime hindu ja oma võimalusi. Ikkagi jäime linnamaasturite peale, võrreldes sõiduautoga täiendavad nõudmised. Kui meil oleks raha küll, siis me võiks panna pideva neljaveoga autod. Tuleb lihtsalt raha lugeda. Mõnus oleks muidugi suure maasturiga põrutada,” kommenteeris Naestema.