„Kindlasti tekitavad muret sellised olukorrad, kus ettevõte satub majandusraskustesse ja seetõttu on hankelepingute täitmine ohus,“ märkis rahandusministeeriumi riigihangete ja riigiabi osakonna juhataja kt Agris Peedu. Tema sõnul on riigihanke eesmärk ikkagi hankeleping sõlmida ja täide viia, kirjutab Äripäev.

„Tänu turu sellisele olukorrale, nagu ta on, on ettevõte väga raskes likviidsuskriisis,“ ütles KPK Teedeehituse üks omanik ja nõukogu liige Jaanus Peet, viidates asjaolule, et neile ei maksa tööde eest omakorda teised ettevõtted. Ettevõtte juhatuse liiget Tanel Ringot ei õnnestunud kätte saada.

Inkassofirma Võlahai OÜ saatis KPK Teedeehitusele pankrotihoiatuse sel teisipäeval ning kuni 1. oktoobrini on firmal aega vastata.

Maanteeameti korraldatud hangetest võitis KPK Teedeehitus neli. „Kogemused selle firmaga on erinevaid. Kruusateede remontidega on ta hästi hakkama saanud, kuid näiteks Tartu maanteele katte ehitusega mitte,“ ütles Allan Kasesalu maanteeameti avalike suhete osakonnast. Tema sõnul muutub amet aga murelikuks alles siis, kui pärast lepingu sõlmimist kokkulepet nõuetekohaselt ei täideta. Kui KPK Teedeehitus peaks pankrotistuma hankelepingu täitmise ajal, tuleb korraldada uus hange, märkis Kasesalu.