Näiteks põhjendas majandusministeeriumi asekantsler Ahti Kuningas erinevaid otsuseid veel Ärilehele eilegi. "Teatamiskohustuse rikkumine ei tähenda automaatselt, et abi ei võiks ühisiturule sobiv olla. Näiteks ka Air Baltic rikkus teavitamiskohustust. Mis puutub strateegiate erinevust, siis oma restruktureerimisplaani muutis ka Air Baltic ja samuti tagantjärele," ütles Kuningas.

Alar Karis nentis selle peale vaid napilt, ent ilmekalt. „Teie toodud näited kõnelevad sellest, et Eesti on maa, kus kõik on võimalik. Mis aga puutub valitsuse kui terviku, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ja teiste asjasse puutuvate asutuste ja isikute käitumist, siis sellest saab põhjalikult lugeda riigikontrolli auditiaruandest, mis valmib mais."

Vahetult pärast Estonian Airi pankrotti teatas riigikontroll, et koostab Karise korraldusel eriraporti, et anda riigikogule ja avalikkusele teavet, kas valitsus on Eesti uue lennukompanii loomisel olnud hoolikas ja temast sõltuval määral maandanud riskid, millest möödavaatamisel võis olla oma osa Estonian Airi raskustesse sattumisel ning ettevõtte toetamiseks kulunud rahast ligi 85 miljoni euro keelatud riigiabiks tunnistamisel.