"Jaekaubanduses toormaterjali hinnalangused toote hinnale nii kiirelt ei mõju. Pealegi on võimalik, et tootja leiab soodsa hinnaga toorpiimale mõne muu rakenduse, näiteks kauasäiliva piimatoote näol ning joogipiima hinda see üldse ei mõjutagi," selgitas Rimi pressiesindaja Katrin Bats Ärielehele.

"Mõistagi hoiame turul toimuval silma peal ja puhul, kui on näha, et toorpiima hinnalangus on pikemaajalisem, pöördume kindlasti ka ise hankijate poole," lisas ta.

Ka Selveri avalike suhete juht Annika Vilu põhjendas piima ja piimatoodete hinna mitte langetamist sellega, et tootjad ei ole veel seda teinud.

Kui kevadel oli veel piima kokkuostuhind ligi 40 senti, siis augusti alguseks oli ta langenud 32-33 sendini ning on praeguseks on kukkunud 20-25 sendini liitrilt.