Näiteks kasvas Rimi ja Prisma Peremarketite kasumlikkus mullu 2004. aastaga võrreldes üle kümne korra. Selver on saavutanud majandusaasta aruande järgi 50protsendise käibe kasvu juures ka 40protsendise kasumi kasvu, kirjutab Äripäev.

"Peale vaadetes ligi kümnekordne kasumi kasv on tulnud ühinemiste sünergiast," rääkis Rimi Eesti tegevjuht Ruth Laatre, sest 2005. aasta andmed sisaldavad kõiki liitunud poode (näiteks ka Säästumarketeid). Samas on kasumlikkus kasvanud ka inimeste ostukorvi suurenemise tõttu, lisas Laatre.

Veel 2004. aastal kahjumit teeninud Comarket on 2005. aasta lõppseisuga napilt kasumisse jõudnud.

Ainsana oli 2005. aastal endiselt kahjumis leedukate VP Market, mis on aastaga läbi teinud erakordselt suure laienemise, kasvatades käivet enam kui neli korda ning samas vähendades kahjumit kaheksa miljoni jagu.

OG Elektra näitab 2005. aasta tulemuste järgi nii parimat rentaablust kui ka kõige väiksemat personalikulu.