Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul värskendas jaeketi kaupluste kaardimaksesüsteemi haldav partner täna öösel tarkvara, mille tagajärjel lakkasid kaardimaksesüsteemid osaliselt töötamast.

„Vabandame klientide ees ebamugavuste pärast ja loodame, et olukord saab peagi lahendatud. Palume klientidel igaks juhuks varuda enne kaupluste külastamist vajalikus koguses sularaha,“ ütles Lilleoja.

Kaardimakseterminalide töö täielikuks taastamiseks tuleb nüüd eraldi läbi käia kõik kauplused, kus rike esineb ning terminalid manuaalselt taaskäivitada, mis võib aega võtta kuni paar päeva.

„Hoiame kliente olukorra lahendamisega kursis. Täiendavat infot võib mõne aja pärast leida meie kodulehelt rimi.ee ja Rimi Eesti Facebooki lehelt,“ sõnas Lilleoja.