Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul ühtlustati Rimi kauplustes parema klienditeeninduse eemärgil müügisaali teenindajate tööülesanded ning vastavalt sellele ka töötasu arvestamise põhimõtted, mis edaspidi lähtuvad töötajate reaalsest töömahust.

”Varasematel aastatel kuulus kala- ja lihameistrite tööülesannete hulka ka liha ja kala töötlemine, mistõttu olid need spetsialistid ülejäänud saaliteenindajatega võrreldes kõrgemalt tasustatud,” selgitas Lilleoja.

”Täna tehakse see töö ära Rimi keskköögis või tarnijate juures ning kala- ja lihameistrite tööülesanded on sellega seoses oluliselt muutunud,” sõnas Lilleoja. ”Selles valguses polnud õigustatud, et kassapidaja, kelle tööpäev on pingeline ja vastutusrikas, peaks leppima madalama töötasuga kui spetsialist, kelle töömaht on täna vähenenud.”

Teenindajaameti tööülesannete ja kohustuste ühtlustamine tähendab Lilleoja sõnul küll värske kala- ja lihaleti töötajatele palgalangust, kuid samal ajal kõikidele kassapidajatele ja saaliteenindajatele aga palgatõusu. ”Seega, keskmine palk Rimi kauplustes selle muutusega seoses hoopis kasvab,” sõnas ta.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi sõnul soovib ettevõte pakkuda teeninduse muudatustega klientidele otsesemalt kõrgemat teenindustaset.

”Uue jaotusega muutub klienditeenindus paindlikumaks, sest kõik Rimi müügisaali töötajad hakkavad täitma rotatsiooni käigus ühesuguseid tööülesandeid,” ütles Lilleoja.
Kliendi jaoks tähendab see paremat teenindust, alates võimalusest pöörduda murega abi saamiseks kõikide teenindajate poole, kuni väiksemate kassajärjekordadeni, sest vajadusel saavad tipptundidel müügisaali- ja teenindusleti töötajad kassadesse abiks tulla,” kirjeldas Lilleoja.

Tänane Õhtuleht kirjutas, et päev enne vabariigi aastapäeva pani Rimi oma pikaajalised töötajad valiku ette – kas kirjutada uuele sissetulekut kärpivale töölepingule alla või minema minna.