Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Sari Hujanen kinnitas, et Prisma hinnalangus tuleb ettevõtte kasumi arvelt, mitte tootjate ega põllumeeste survestamise teel.

Rimi ja Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja sõnul ei olnud nende kaupluseketi eesmärk alustada piimahinnasõda ja põhjustada sellest tulenevaid negatiivseid tagajärgi.

„Piima hinna langetamine tõi küll esimestel päevadel kaasa suurenenud müügi, ent saime ka palju negatiivset kriitikat. Kliendid ütlesid, et nad eelistaksid, et inimesi ei ahvatletaks odava piima hinnaga kaasa aitama põllumeeste survestamisele,“ kommenteeris Evelin Mägioja piima hinna langemise peatamist.

„Kui piima väljamüügi hinna langemise survel kukuks toorpiima kokkuostuhind krooni või isegi paari võrra oleks see mitmetele talupidajatele katastroof. Kliendi jaoks saab krooni või paarise hinnavõidu kombineerida erinevatelt ostukorvi toodetelt. Jätkame seega igapäevast hinnavaatlusi ja teiste kaupluste kampaaniahindade kopeerimist Säästumarketit, ent väldime edaspidi üksikute toodete hinnasõdade algatamist,“ kinnitas Mägioja.

Rimi ketti kuuluvad Säästumarketid müüvad kampaania korras 29.septembrini liitrist piima hinnaga 3.90.