Selle aastas esimese viie kuu jooksul anti Rimi kauplustes ostjatele kleepse, mille teatud hulga kogumisel lubati võimlaust osta Boschi kaubamärgi kaupu 62% soodsamalt. Läti tarbijakaitse aga tuvastas, et nende soodustusega Boschi oodete hinnad olid samad või isegi kõrgemad kui konkurentide kauplustes ilma allahindluseta.

Läti tarbijakaitse hinnangul kasutas Rimi ebaausaid kauplemisvõtteid kui lubas ostjatele soodustust ning kallutas neid lubadustega langetama ostuotsust, mida nad ilma kampaaniata ei oleks teinud. Ehk siis kulutama Rimi kauplustes kleepsude saamiseks rohkem raha.

Rimi kinnitab, et tarbijakaitse internetist leitud soodsama hinnaga Boschi tooted ei ole samad mida Rimi kauplustes pakuti. Tarbijakaitset see väide aga ei rahuldanud ning kaupluseketile määrati 20 000 suurune trahv.

Rimi lubas trahvi kohtus vaidlustada, sest analoogsed reklaamikampaaniad olid Boschil ka Saksamaal Rewe ja Edeka kauplusekettides.