Ajakirja eesmärgiks on säästa inimeste aega, pakkudes inspiratsiooni söögi valmistamiseks, vaba aja sisustamiseks ning iseenese ja kodu eest hoolitsemiseks, teatas Rimi Eesti Food.
Uus ajakiri on mõeldud peamiselt 25-50 aastastele naistele ja meestele, kes armastavad ise süüa teha, reisida, uusi asju katsetada, sõpradega toredalt koos aega veeta ning kelle jaoks on tähtis iseenda ja kodu hea väljanägemine.
Ajakirjas on hulgaliselt retsepte ning muuhulgas kirjeldatakse ja antakse aimu koos piltide ning retseptidega, kuidas võisid näha välja jõulud Prantsuse kuninga Louis XVI ajal XIII sajandi Prantsusmaal. Esimeses ajakirja numbris räägib presidendi kokk, kuidas ta arvutiga süüa teeb ja külastatakse Leiburi leivatehast.

Ajakiri sisaldab 116-lehekülge ning selle tiraaž on 20 000 eksemplari. Rimi Eesti Food AS annab ajakirja välja koostöös Ajakirjade Kirjastusega.

Esialgu on ajakiri Toit & Trend müügil ainult Rimis, kuid tulevikus planeeritakse koostööd ka partneritega. Rimi ajakiri hakkab ilmuma iga kahe kuu tagant ning järgmine number jõuab lugejateni veebruarikuu alguses.