Uutel pakenditel on mitmeid olulisi eeliseid - pakendeid on lihtne avada, nad on pehmed ja mugavad transportida ning pakendid on konkreetse kaaluga. “Pakend sarnaneb kartulikrõpsude pakenditele ning on oma olemuselt erakordselt tarbijasõbralik,” kommenteeris Rakvere toote- ja turundusjuht Rene Kiis. Uutes pakendites müügile tulevad sardellid ja verivorstid on tavapärasest kujult veidi väiksemad, mis veelgi lisab kasutusmugavust. Uus tehnoloogia võimaldab ka viinerite kileta pakendamise. Atraktiivsust lisavad ka pakendite värviküllus ning pakendile trükitud huvitav retsept konkreetse toote valmistamiseks.

Rakvere üheksa kuu käive oli 779 miljonit krooni, mis on 21% rohkem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Samal perioodil teenis ettevõte 61,8 miljonit krooni kasumit. Investeeringuid on selle aasta esimese üheksa kuu jooksul tehtud kogusummas 46,2 miljoni krooni ulatuses. Edukaid majandustulemusi kommenteerides ütles Rakvere juhatuse esimees Olle Horm, et edu aluseks on olnud nii müügikasv erinevatel turgudel kui ka mahtude kasvust tulenev efektiivsuse tõus. “Suure osa kasumist suuname niikuinii investeeringuteks kogu ettevõtte tegevuse Euroopa Liidu nõuetega vastavusse viimisesse, tootearendusse ning tegevuse laiendamisesse,” lisas Horm majandustulemusi kommenteerides.