Rõivamüük tõmbab kokku: Zara, Mango ja Hugo Bossi müüja käive kukkus

 (5)
Zara kauplus.
Zara kauplus. Foto: Karli Saul

Leedu päritolu jaemüüja Apranga käive oli selle aasta jaanuaris 17 miljonit eurot, mis tähendab et aastataguse ajaga võrreldes vähenes müük 4,7 protsenti.

Apranga teatas börsile, et kõige rohkem, 13,9% vähenes müük Lätis, Eestis osteti tänavu jaanuaris rõivaid 7,8% eelmise aasta jaanuarist vähem ning ainsana kasvas müük aastatagusega võrreldes Leedu turu. Kuid ka seal oli müügikasv tagasihoidlik, vaid 0,3%.

Kokku kuue erineva profiiliga jaekaubakette opereeriv Apranga esindab Balti riikides muuhulgas selliseid kaubamärke nagu Mango, Promod, S.Oliver, Bersha, Mango, Zara, Karen Millen, Burberry, Emporio Armani.
Apranga grupil on 180 kauplust.