Ivo Nikkolo jätkab märgi arendamise konsulteerimist, teatas Baltika. Eesti Päevaleht teatas sõlmitavast kokkuleppest juba esmaspäeval.

Poolte kokkuleppel tehingu hinda ei avalikustata.

“Ühelt poolt valmistus Baltika ise sisenema uue rõivabrändiga naiste premium-moe turule, teisalt otsis Ivo Nikkolo võimalusi oma tugeva ja tuntud, kuid väikese kaubamärgi edasiarendamiseks,” kommenteeris tehingut Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.

“Leian, et Baltika kogemustele toetudes on Ivo Nikkolo kaubamärgil edaspidi hea võimalus areneda ja siseneda välisturgudele,” ütles Ivo Nikkolo.

Tagasi alguses

Selle tehinguga tegi Ivo Nikkolo oma karjääris täistiiru, sest just Baltikas alustas Nikkolo nõukogude ajal oma disainerikarjääri. Baltika all asub nüüd tööle ka Ivo Nikkolo kollektsioonide disainer Eve Hanson, kes võitis eelmisel aastal Eesti parima moedisaineri auhinna Kuldnõel.

Eellepingu järgi plaanib Baltika alustada Ivo Nikkolo kolme Eestis asuva poega opereerimist alates 15. septembrist.

Nikkolo lõi oma kaubamärgi 1994. aastal. Lisaks Eestile on ta tooted müügil Soomes, Rootsis ja Taanis. Baltikal on 94 poodi, mis jagunevad Montoni, Mosaici ja Baltmani jaekettide vahel kuues riigis – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas ja Venemaal.