2006. aastal väljaantud marki ja margiblokki nominaaliga 0,38 ja 0,42 eurot pakutakse 12 000 eksemplari. Kokku on nende nominaalväärtus 9600 eurot. Oksjonil on markide alghind vaid 2500 eurot pluss oksjonitasu.

Miks osta kehtivaid postmarke kasutamiseks nimihinnaga, kui neid saab kordades odavamalt osta, ümbrikule kleepida ja tuhandeid eurosid kulusid kokku hoida?

See ei ole esimene juhtum, kus välisoksjonitel pakutakse suurtes kogustes Eesti marke oluliselt nominaalist odavamalt.

Eesti Post ei müü n-ö markide laojääke alla nominaali,“ ütles Eesti Posti pressiesindaja Mattias Kaiv. „Vanemad väheliikuvad margid liiguvad hävitamisele.“

„Ebaharilikult suur kogus on tingitud kõige tõenäolisemalt sellest, et kümmekond aastat tagasi olid markide tiraažid oluliselt suuremad kui praegu,“ lausus ta. „Samuti olid oluliselt suuremad diilerite poolt sooritatud ostud. Viidatud markide tiraažid olid 850 000 ja teisel 575 000. Vastavad margid on EUROPA sarja margid, mis oli ja on kogujate hulgas populaarne, mistõttu ka diilerid ostsid neid suuremates kogustes.“

Võimalik, et nüüd ei oska diilerid suurtes kogustes seisma jäänud markidega midagi muud peale hakata, kui need odavalt ära müüa.