Ryanairi juht: oleks teadnud, et klientide vastu hea olemine nii hästi sisse toob, oleks seda juba varem teinud
Odavlennufirma Ryanair teatas, et uue kliendiprogrammi alusel vähenevad nende kurikuulsad lisatasud ja ostuprotsess muutub lihtsamaks. Ryanairi juht Michael O'Leary aga kinnitas, et nad jäävad endiselt odavaimaks lennufirmaks.
The Telegraph kirjutab, et klientidele järeleandmised suurendavad Ryanairi turunduskulusid ja vähendavad kasumit, lennufirma juht aga eitas sellist võimalust. "Jah, muudatused nõuavad kulutusi, aga need tulevad teistest kohtadest säästmise arvelt."
Alati värvikate sõnavõttude poolest tuntud O'Leary lisas, Ryanair jääb endiselt odavaimaks lennufirmaks."Aga kui me oleks teadnud, et klientide vastu kena olemine end nii hästi ära tasub, oleksime seda juba varem teinud!"
Ryanairi turundusjuht Kenny Jacobs lisas, et neil polegi vaja, et inimesed neid armastaksid. Pigem tahaksid nad rohkem inimestele meeldida ja olla funktsionaalsemad. "Kui lühilennud on hästi korraldatud, hind on hea, lennud toimuvad täpselt, siis just nii kasulikud me olla tahamegi."