Superkondensaatoritel põhinev süsteem talletab trammide pidurdusenergia ja kasutab seda kiirenduseks, säästes energiat ja vähendades CO2 emissoone ning kulusid. Superkondensaatorid sobivad ideaalselt pidurdusenergia salvestamiseks, sest on täislaetavad kõigest mõne sekundiga ning on märksa kõrgema efektiivsusega ja pikema elueaga kui li-ioon akud.

„Oleme teinud koostööd ettevõttega Skeleton Technologies, et töötada välja tänapäevaste trammide jaoks kõige tõhusam energiasalvestuslahendus, pidades seejuures silmas paljudes Euroopa linnades kehtivaid võrgu infrastruktuuri energiapiiranguid", ütles Škoda Electric strateegiline hankejuht Stanislav Wizur.

Superkondensaatorite süsteemis ühendatud riist- ja tarkvara on välja arendatud tarkavaraarenduse meeskondade poolt Tallinnas.

„Škoda hankevõit näitab kujukalt, et pannes kokku Saksamaa tootmiskvaliteedi ning Eesti nutikad tarkvaralahendused on Euroopa tööstusel võimalik edukalt võistelda ka suurte Hiina ja USA konkurentidega," ütles Skeleton Technologies'i tegevjuht Taavi Madiberk.