Saku Õlletehase juhatuse esimees Veli Pekka Tennilä väljendas Baltika esindusõiguste omandamise üle rahulolu. „Koostöö Venemaa suurima õlletööstusega on suur asi. Eelkõige on see märk usaldusest. Saku hoolde antakse ambitsioonika ja kiirelt areneva õllebrändi käekäik Eestis,“ sõnas Tennilä. Ta lisas, et Baltika toodete parem esindatus ja kättesaadavus peaks rõõmustama ka paljusid siinseid õllesõpru, teatas ettevõte.

Baltika Õlletehase ekspordidirektor Dmitry Kistev ütles, et Baltika õllebrändil on väga tähtis koht Carlsberg Group´i portfellis. „Baltika on täna üks võtmebrände kontsernis. Eesmärk on vormida Baltikast tugev ja võimas kaubamärk rahvusvahelisel turul,“ sõnas Kistev.

„Saku Õlletehase turuliidri positsioon ning lai ja hästi toimiv distributsioonisüsteem loovad head eeldused Baltika õllede müügikasvuks ja Baltika kui brändi tuntuse suurendamiseks Eestis,“ lisas Kistev.

Erinevaid Baltika õllebrände on Eestis müüdud juba 2000. aastast. Täna on kogu Baltika tootevalik Eesti tarbijatele kättesaadav. Õllefirma Baltika toodete kogumüük Eestis, Lätis ja Leedus moodustas 2009. aastal üle 5,5 miljoni liitri. 2009. aastal moodustas Baltika õllebränd 35% kogu Eestisse imporditud õllest, Lätis oli see näitaja 25 ja Leedus 15%.