Endiselt on turuliider Saku Õlletehase AS, kes suurendas müügimahtu eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7,6% võrra. AS A.LeCoq Tartu Õlletehas müüs koduturul õlut rohkem 5,8% võrreldes 2005.a. 9 kuuga. Hästi on läinud AS Puls Brewery-l, kes on vaadeldavas ajavahemikus kasvatanud õlle müügimahtu enam kui kuus korda.

”Oleme õlleturu trendide suunajana võtnud fookusesse kvaliteetõllede osakaalu suurendamise kangemate ja odavamate õllede arvelt ning seeläbi edasiarendanud ka kultuurset õlletarbimist. Saku Kulla jätkuv müügiedu ning Carlsbergi ja Saku On Ice kasvavad müügimahud on tõestuseks sellele, et kvaliteetõllede osakaal turul on tõusuteel,” ütles Saku Õlletehase juhatuse esimees Ireneusz Smaga.

A.LeCoq´i juhataja Tarmo Noop lausus, et A.LeCoqi müük 2006. aastal on kasvanud 5,8%, samal ajal, kui õlleturg suurenes 3,8%.

"Suurima tõusu brändidest on teinud A.LeCoq Premium, kasvades 22%. Pakenditest kõige enam on tõusnud 4-paki müük (üle 50%), purgiõlle müügitõus on 22% ja pudeliõlle müügimaht kasvas 8%. Plastpakendites õllede müük on vähenenud. See on selge märk sellest, et turg liigub järjest rohkem kvaliteetsemasse, mitte odavamasse segmenti,” ütles Noop.