Õlle etiketil on mägra pilt koos looma oluliste parameetritega tutvustamaks võimalikku uut Eesti rahvuslooma laiemalt, aidates talle luua humoorikas ja sümpaatne kuvand, teatas ettevõte.

MTÜ Mäger Rahvusloomaks juhatuse liige Indrek Viiderfeldi sõnul on kampaania rahva seas näidanud, et enamik Eesti inimestest ei tea, milline mäger tegelikult välja näeb, sest loom ise eelistab looduses jääda märkamatuks.

Uus Eesti õlu Mäger on 4,9% kangusega mahe ehk vähese kibedusega hele õlu, mis müügil pooleliitristes pudelites.

Õlletehase tootejuhi Henry Kõrvitsa sõnul on õlu sajandite pikkuste traditsioonidega kultuurne Eesti rahva jook ning Saku õlu on turistide seas tuntud ja hinnatud Eesti asi. "Seetõttu on meie jaoks oluline aidata mägral väärika sümbolina tõusta," ütles Kõrvits.

Viiderfeldi sõnul on mägra rahvusloomaks kuulutamise toetuseks kogutud mai kuu jooksul üle kaheksa tuhande allkirja. Oma toetust sai väljendada nii interneti teel kui ka tänavatel allkirjade kogumise käigus.

"See on vaid aja küsimus, millal mäger ükskord rahvusloomaks kuulutatakse ja vapiloomaks saab, sest praegusel vapiloomal, lõvil, puudub igasugune seos Eestiga. Rahvuslinnuna tuntud suitsupääsuke viibib tegelikkuses suurema osa ajast välismaal," rääkis Viiderfeld. "Mäger seevastu on töökas ja visa ning osaliselt rahvusvärvides, elades ja töötades alaliselt Eestis."