Saku Õlletehase juhatuse esimehe Margus Kasteini väitel on Eestis õlleturg väljakujunenud, mistõttu olulisi muutusi turuosades käesoleval või järgmisel aastal oodata ei ole. Õlleturg tervikuna on aga Kasteini kinnitusel tänavu kasvanud.

„Sellele on kaasa aidanud mitmed uued ja huvitavad tooted, aga eriti just aasta esimesel poolel inimeste usk majanduse paremasse käekäiku,” leiab Kastein.

Järgmise aasta tarbijakäitumist on aga Kasteini ütlusel praeguses majandusolukorras väga keeruline prognoosida. “See ei sõltu ainult kohalikest arengutest. Eeldame kasvavat turgu ka tuleval aastal, kuid oleme valmis ka vähem positiivseteks stsenaariumiteks,” lisab ta.

Õllemarkide võitlusses ei saa öelda, et Saku Originaal oleks liider, sest see positsioon on pidevalt käest kätte käimas. 

"Suurima turuosaga Saku õllemargid on Originaal ja Rock. Siinkohal tahan rõhutada, et esimese õllemargi positsiooni nimel käib Eestis kõva rebimine. Turuosade erinevus esimese ja neljanda positsiooni vahel on kõigest 1,3 protsenti. See vahe on väga väike. Kokkuvõttes hõivavad neli suurimat õllemarki kokku ca 40% kohalikust õlleturust. Saku Õlletehase suuruselt kolmas õllemark muutub kuude lõikes, sõltuvalt hooajast võib selleks olla nii Pilsner, Tuborg, Kuld või Saku on Ice," sõnas Kastein.

Saku Originaal on aga  viimase kolme aastaga oma turuosa ära andnud. 2008. aastal (jaanuar-august) oli Saku Originaali turuosa 10,8%, tänavu samal perioodil aga 9,5%.