Saku müügikäive kasvas aastaga viiendiku võrra, milles oluline osa oli ekspordil, teatas ettevõte.

2012. aastal eksportis ettevõte ligi pooled ettevõttes toodetud jookidest. Suurimad eksporditurud on Soome, Poola, teised Balti riigid ja Taani.

Saku poolt Eestis müüdud jookide käive jäi lähedaseks 2011. aastale, olles siiski vaatamata kogu õlleturu langusele kerges tõusutrendis.

„Hoolimata suhteliselt edukast aastast, elame siiski praegu sellises majanduskeskkonnas, kus kindlus ja stabiilsus on pigem erand kui reegel. 2013. aasta märksõnadeks jäävad mõõdukas ebakindlus tarbijate seas, toorainete hinnatõus maailmaturul ja samuti muudatused kohalikus alkoholipoliitikas,“ rääkis Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein.

Kastein prognoosis, et 2013. aasta kujuneb tarbijate jaoks huvitavaks ja Saku jaoks tegusaks, kuna ettevõte plaanib turule tuua mitmeid uusi jooke, sealhulgas Eesti inimeste jaoks uudseid maitseid.

„Eesti tarbija eristub oma uuendusmeelsuse ja huviga uute maitsete vastu, seda kinnitas taas ka tagasiside äsja lõppenud aasta tooteuuendustele,“ märkis ta.

„Üks trendidest, mis eelmist aastat iseloomustab, on suund väiksemate pakendite poole. Eestis on kasvamas kvaliteeti ja head joogi-toidu kooslust hindav tarbijaskond,“ lausus Kastein.