Schibstedi ametiühing on Eesti Meedia müümise vastu

 (9)
Konverents "Meedia ja masu"
Mart KadastikFoto: Ester Vaitmaa

Norra meediakontsern Schibstedi ametiühing tegi täna avalduse, milles olid vastu kavatsusele müüa maha Schibstedile kuuluv Eesti Meedia kontsern selle juhtidele eesotsas Mart Kadastikuga.

Eesti Meedia neli tippjuhti tahavad kontserni Norra Schibstedilt ära osta, kinnitas Eesti Meedia juht Mart Kadastik eile. Eesti Meediale kuuluvad ajaleht Postimees, Kanal 2, trükikoda Kroonpress ja mitmeid väiksemaid väljaandeid.

"Schibsted on olnud Balti riikides oluline meediaomanik alates aastast 1998. Grupi töötajate esindajatena kahetseme me, et Schibsted kaalub piirkonnast lahkumist," kirjutasid töötajate esindajad Morten Lia, Sven Arne Buggeland ja Marianne Falk oma avalduses.

"Ajakirjandus on Schibstedi põhitegevus. Eesti Meedia grupi müük tekitaks tasakaalutuse ajakirjanduse ja internetikuulutuste äri vahel. Schibsted on suur ajakirjandusväljaannete omanik Norras, Rootsis, Prantsusmaal Hispaanias - ja Balti riikides," lisasid töötajate esindajad.

"Meie ajakirjandusväljaanded on soodsas olukorras kasumlikuks digitaalseks üleminekuks. Meie hinnangul peaks Schibsted tugevdama, mitte vähendama grupi aktiivset omandisuhet rahvusvahelistes ajakirjandusväljaannetes," kirjutasid töötajate esindajad.