"Saksamaa poekülastajale on paljud tooted soodsamad kui meil kettidele hulgimüüja juures. Suur turg annab mastaabiefekti, kordades suurem käive tagab sealsetele hulgimüüjatele ja kauplusekettidele parema positsiooni hinnaläbirääkimistel," sõnas Vilu.

"Kindlasti mängib oma rolli ka maksupoliitika, Saksamaal kehtib toidukaubale vähendatud maksumäär 7 protsenti, meil on maksumäär ligi kolm korda kõrgem."

"Hinnatõus ei ole vesi jaekettide veskile, pigem vastupidi," kinnitas Vilu. "Kiire hinnatõus teeb kliendid ettevaatlikuks, oste planeeritakse põhjalikumalt ja impulssoste tehakse vähem. Oleme hinnatõusu laines pidanud ka oma marginaalides järele andma, sest konkurents on tihe ja kliendid hinnatundlikud."

"Kasumi teenimine on iga ettevõtte eesmärk, see võimaldab kasvada, areneda ja töökohti juurde luua."

Eesti Ekspressi ajakirjanik Krister Kivi kirjutas täna, et toidukaupade hullud hinnad Eestis muudavad Saksamaal lennukiga poes käimise mõttekaks. "Palun vastake, 2008. aastal Eestist 65,3 miljonit krooni kasumit teeninud Prisma ja 2010. aastal Eestis 257 miljoni eurose käibeni jõudnud Maxima (ja Rimi ja Säästumarket) - mis peaks juhtuma, et te saaks pakkuda Saksamaa hindadega toidukraami," küsis ta.