„On väga meelevaldne valida suvalisi tooteid hinnauuringusse – see ei peegelda mingil moel kaupluse tegelikku hinnataset,“ sõnas A-Selver ASi ostu- ja tootmisdirektor Andres Heinver.

Üleeile avaldatud hinnauuringus on Heinveri sõnul kasutatud eksitavaid ning omavahel võrreldamatuid andmeid, teatas ettevõte.

"Kaupluste tegeliku hinnataseme määrab lisaks „uuringutoodetele” sooduspakkumiste ja omatoodete olemasolu. Klienti huvitab parim hind – ning selle jaoks on tal võimalik valida alati odavam kampaaniatoode,“ selgitas ta.

"Teeme ka ise regulaarseid hinnauuringuid ja -võrdlusi ning meie andmeil on tulemused teistsugused – mitme toote puhul ei vasta uuringus kasutatud hinnad tegelikele igapäevastele hindadele kauplustes," märkis Selveri tootmisdirektor.

"Mõne toote puhul on kasutatud ka võrreldamatut taktikat: näiteks on võrdluses toodud õlle hinna puhul seatud Selver ebaõiglasesse olukorda, kasutades teiste kaupluste ostukorvis õllepudelite 4-pakke, Selveri puhul aga eraldi 4 pudeli hinda,“ lausus Heinver.

Tootmisdirektori sõnul on paljudes hinnauuringutes alati kindlad ühed ja samad tooted ning nende hinnad on tehtud teadlikult madalaks, kuid nende müügist saamata jäänud tulu teenitakse teiste toodete müügist.

TNS Emori uuringu järgi olid hinnad Selveris keskmise tasemega võrreldes 9% võrra kallimad.